måndag 11 mars 2013

I helgen har vi haft Camp Imzedrift vilket är helg träning för våra valpköpare som kommer från hela Sverige för att få sin träna sina hundar under handledning av Pierre. 
Den här helgen var det ett gott gäng med träningssugna som trotsade stormen som vi haft i helgen. 

För min dag började dagen med ett besök hos Kiropraktorn i Ystad. Döm om min förvåning när jag kört ca 15 km från hemmet och jag kommer in i en riktig snöstorm. Den var väldigt lokal över Österlen Det var bland det märkligaste jag varit med om vädermässigt.
Det är ENDAST 15 km mellan bilderna helt sjukt!




Vi kommer from v 12 att endast ha gårdsbutiken öppen på Torsdagar, detta är för att nu börjar säsongen då vi reser runt med vår monter. Först ut är Malmö Internationella Utställning 23-24 Mars på Malmö mässan. Vi var där förra året också vilket var en stor succé  :)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar