tisdag 5 februari 2013

Trender...

Superkul att så många uppskattade Pierres svar på läsarfrågan. Det kommer garanterat fler svar framöver. Skicka in din fråga du också :) Jag lovar att han kan svara på det mesta.
Vi har 2 nya leverantörer och det är kul när det kommer en massa  nytt det "piffar" upp tillvaron.
Närmsta veckorna kan ni räkna med att det kommer nya varor nästan varje dag, så håll utkik.
Var vårens trender går är lite svårare att förutse än tidigare säsonger då det varit rätt lätt att veta vilket spår det är som gäller. 
Vi har haft bling bling, Welness/ Rehab för att nämna några trender tidigare år. Ja det finns trender i hundtillbehör.
Men jag tror mig ha bra koll på var trenden lutar i år så häng me så kommer ni lätt lista ut det :)


Tisdagar innebär svimning för Arvid på eftermiddagen vilket gör att det blir kvällsarbete för mig. I kväll har jag bla lagt ut Klin figurantkläder i webbutiken, 100% vattenavvisande och lätta att bära. Jacka & byxa kan köpas separat.
Praktiskt med Luva på jackan



Dagens roligaste........




Man vet man bor på landet om de som handlar på ICA tar traktorn dit :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar