söndag 3 februari 2013

Ursäkta röran vi bygger bla om :))

I fredags fick jag för mig  att jag måste göra om i en av våra hallar som var riktigt trist.
Sagt och gjort så bar det av till färg affärn och IKEA för att införskaffa det jag behövde.
Behövde en ny byrå så det fick det bli samt lite färg och spackel. Fredagskvällen gick åt till att montera ihop byrån. Lördag morgon började med att spackla och måla & Söndagmorgon var det klart.
Fredags nöjet

Väggen innan målning

Efter Målning

Byrå på plats
En trist grej som hände i eftermiddags var att min företagsdator började brinna. Det är den som vi har mailen och chatten installerad i j..la skit Så mycket jobb med att lägga in allt i en ny dator har man inte jobb så får man. Vi hoppas att allt ska fungera under måndagen men vi ber såklart om överseende om det är så att ni inte får svar på era frågor direkt. Men vi återkommer så snabbt vi bara kan. Ha nu en riktigt härlig Söndagskväll. Här laddar vi för  Super bowl :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar